יום שלישי, 17 באפריל 2012

שישי ראשון אפריל 2012

נ מ ר ו ד    ג ר ש ו נ י 


האם_לכל_טקטיקה_יש_ריח_?_does_every_tactic_smell








פתיחה- 5.4.2012 בשעה 18:00 

אל מול מבטו של צופה, נבחן מיצב הוידאו  של נמרוד גרשוני כעבודה המתפקדת בין מישורים, על קו התפר בין אמנות המתהדרת במקוריות, באשלייה ובמיסתורין , לבין יצירה חזותית מודעת לעצמה , המנכסת סאונד ודימויים חזותיים  וחושפת את אופני פעולתה מאחורי הקלעים. 

נמרוד גרשוני מציג ב-"שישי ראשון", עבודת וידאו שנערכת בשידור חי במהלך החודש האחרון,  ע"י תוכנת מחשב שנבנתה  במיוחד לתערוכה. התוכנה שולטת במחסן החומרים שניכס האמן  מתוך מקורות קולנועיים, שולפת מתוכו קטעי סרטים באופן אקראי וחד פעמי ומצמידה אותם זה לזה למציאות מזפזפת, כל פעם בנקודות זמן שונות. העבודה המוצבת בחלל המוזיאלי, מנכיחה את חומרי הגלם שלה שנבחרו בקפידה , מערערת על עצמה דרך חשיפת אמצעי היצור שלה ומעוררת שיח בין מקור לשיעתוק ובין האנושי למכונה. 

האמן החדש הוא יצרן וצרכן. דרך העדרותו או נוכחותו ההפכפכה, מבקש גרשוני לעסוק בין השאר גם ביחסי אמן-קהל-מדיום. 

-----------------------------------------------------------------------------------






נמרוד גרשוני נולד בתל אביב 1982
בשנת 2011 סיים בהצטיינות את לימודיו במחלקה לצילום בבית הספר מנשר לאמנות, תל אביב. לומד לתואר ראשון מטעם האוניברסיטה הפתוחה בקולנוע ותולדות האמנות.
השתתף בתערוכות קבוצתיות:  "פופגנדה", המרכז האקדמי "ויצו" חיפה (2012), "גבולות" , הגלריה של המחלקה לצילום, בצלאל הר הצופים, ירושלים(2011), "מושן סטיל", אירוע של ערב אחד שכלל עבודת פרפורמנס "חמודי! אתה תראה, אנחנו נעשה כיף גדול!"   (2010).
השתתף בגליון "הבית", של מגזין A5

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה