יום שלישי, 1 בינואר 2013

שישי ראשון 2013: הצהרת אוצרת \ הצעות לפעולה בחלל


אני מחפשת אמנים צעירים, רעבים , עצמאיים ומרתקים , 
בכל תחום, שמעוניינים בליווי לתערוכת יחיד ראשונה 
בסדרת התערוכות  "שישי ראשון", במוזיאון לאמנות ישראלית ר"ג.

אני מחפשת הצעות שלא עוסקות ב"אופני יצוג"  של דימויים וסדרות על גבי קירות, אני מחפשת עבודות שאינן עבודות, עבודות שאינן גוף, עבודות שאין להן קיום ללא החלל המדובר.

אני מכוונת לפעולות שיפענחו את החלל כמרחב חדש\ כמרחב שמתייחס אל ההיסטוריה של עצמו\ כאקס טריטוריה של החלל המוזיאלי.

למה? 
כי אצרתי כבר 48 תערוכות בחלל הזה שהיה בית קיבול לרצונות וחזונות שהתגשמו , ואני מבינה שהמרחב הזה  כבר לא יכול לסבול את היותו מקום מכיל ופאסיבי,  ולמען האמת, זו אני שכבר לא יכולה לסבול את זה, כי שאלות חדשות בוערות בתקופה זו ובפתחו של חלל זה.  


הצעות יש לשלוח (רק לאחר ביקור בחלל) לאימייל 

בנושא האימייל  יש לכתוב : הצעה לשישי ראשון 2013


אופן הגשה

את ההצעה הכתובה יש לשלוח במסמך וורד בלבד.
קורות חיים מקוצרים בעברית, במסמך וורד בלבד.
לצרף לאימייל לצרף עד שישה דימויים קודמים בקבצי jpg מוקטנים,  או קישור לאתר\בלוג. 

לא תתקבלנה מצגות מוכנות, או קבצים מסוג אחר.
לצערי לא אוכל להשיב לכל הצעה , אלא רק לאלו העומדות בקריטריונים,  ומתאימות לקונספט.

בהצלחה

איילת השחר כהן, מלווה ואוצרת הסדרה












תגובה 1:

  1. כן ירבו... הצעה מבורכת לעזרה לאומנים צעירים ומחמם את הלב ! קונספט פשוט מקסים. עלו והצליחו בפרויקטים מסוג זה !

    השבמחק